برچسب: مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی طلاق رایگان
مشاوره حقوقی
مشاوره حقوقی طلاق رایگان

مشاور حقوقی کسی است که به واسطه  دانش خود در موضوعاتی همچون قوانین، اصول و خدمات حقوقی می‌ تواند، به شرکت ها و افراد مشاوره دهد. این مشاوره ها می تواند در زمینه های حقوقی مختلف مانند امور قراردادها، حل اختلافات و … باشد تا از ضررهای احتمالی جلوگیری شود. فرد، با تسلط به قوانین و تجربه ای که دارد کمک می کند تا افراد انتخاب های درستی داشته باشند و از ورود خسارت به آن ها جلوگیری می‌ کند.

حذف نام همسر از شناسنامه
مشاوره حقوقی
حذف نام همسر از شناسنامه

اگر زن دوشیزه باشد و در ازدواج با شوهرش، با وی رابطه‌ جنسی برقرار نکرده باشد، دادگاه او را به پزشکی قانونی معرفی می کند تا گواهی بکارت اخذ کند. پس از می‌ تواند از مزایای قانون ثبت احوال با استناد به مدارک و اسناد طلاق، از ماده 33 برای حذف نام همسر استفاده نماید. این قانون برای حذف نام زن از شناسنامه مرد هم اجرا می‌ شود.

قوانین جدید مهریه ۱۴۰۰
مشاوره حقوقی
قوانین جدید مهریه ۱۴۰۰

گاهی امکان دارد در هنگام عقد نکاح، مهریه‌ ای مشخص نشود و رابطه‌ زناشویی بین زوجین اتفاق بیافتد. در این صورت طبق ماده ۱۰۸۷ قانون مدنی، زن مستحق مهرالمثل است. مقدار مهرالمثل از طریق کارشناسان دادگستری و همچنین وضعیت زوجه طبق موارد اشاره شده در ماده ۱۰۹۱ قانون مدنی مشخص می‌ شود.

کاری راش

سامانۀ یکپارچۀ داوری، کارشناسی، مشاوره و وکالت «کاری راش» بزرگترین وکامل ترین مرجع حقوقی میباشد. کاری راش یک پلتفرم تخصصی و مبتنی بر فناوری هوشمند و بروز دنیا بوده که با ایجاد پلی میان متخصصان حقوقی زبده و کلیه افراد (کسب و کارها، شاغلین و مردم عام) سعی بر ارائه خدمت دارد.

تازه ترین مطالب