برچسب: مشاوره حقوقی داتیک

ثبت برند لاتین بدون کارت بازرگانی
ثبت برند
ثبت برند لاتین بدون کارت بازرگانی

برند به زبان ساده عبارت است از یک لوگو یا نام که هرگاه به گوش مشتری شما می خورد یا نماد را می‌بیند، ویژگی‌ها و خصوصیات محصول شما را به یاد می آورد. بنابراین داشتن یک برند قوی باعث می شود شما در ذهن مخاطبان و مشتریان خود ماندگاری بیشتری داشته باشید. این مورد قطعاً یک مزیت بسیار مناسب برای شما خواهد بود.

شرایط پرداخت اقساط مهریه
مشاوره حقوقی
شرایط پرداخت اقساط مهریه

در صورتی که زوج توان پرداخت مهریه را نداشته باشد، از لحاظ قانون معسر محسوب می شود. زوج 30 روز بعد از مطالبه صداق توسط زوجه مهلت دارد تا اعسار خود را به دادگاه اعلام کند، در صورتی که دادخواست اعسار توسط دادگاه پذیرفته شود، با توجه به وضعیت مالی زوج، یک پیش قسط و اقساط ماهیانه یا چند ماهه برای پرداخت مهریه مشخص می شود.

مشاوره حقوقی طلاق رایگان
مشاوره حقوقی
مشاوره حقوقی طلاق رایگان

مشاور حقوقی کسی است که به واسطه  دانش خود در موضوعاتی همچون قوانین، اصول و خدمات حقوقی می‌ تواند، به شرکت ها و افراد مشاوره دهد. این مشاوره ها می تواند در زمینه های حقوقی مختلف مانند امور قراردادها، حل اختلافات و … باشد تا از ضررهای احتمالی جلوگیری شود. فرد، با تسلط به قوانین و تجربه ای که دارد کمک می کند تا افراد انتخاب های درستی داشته باشند و از ورود خسارت به آن ها جلوگیری می‌ کند.

مشاوره حقوقی تهران
مشاوره حقوقی
مشاوره حقوقی در تهران| مشاوره حقوقی

امروزه دیگر کسب اطلاعات حقوقی لازمه زندگی هر فردی است تا در صورت مواجه با مسائل و مشکلات حقوقی روزمره‌ خود، بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن اقداماتی در جهت احقاق حقوق خود انجام دهد. این اطلاعات با کمک گرفتن از یک فرد آگاه به مسائل و مقررات قانونی بدست می‌آید. 

کاری راش

سامانۀ یکپارچۀ داوری، کارشناسی، مشاوره و وکالت «کاری راش» بزرگترین وکامل ترین مرجع حقوقی میباشد. کاری راش یک پلتفرم تخصصی و مبتنی بر فناوری هوشمند و بروز دنیا بوده که با ایجاد پلی میان متخصصان حقوقی زبده و کلیه افراد (کسب و کارها، شاغلین و مردم عام) سعی بر ارائه خدمت دارد.

تازه ترین مطالب