مشاوره حقوقی آنلاین فوری

مشاوره حقوقی

با توجه به اینکه فرآیندهای دادرسی پیچیدگی های خاص خود را دارد، به منظور جلوگیری از اطاله دادرسی و همچنین تضییع حقوق قانونی، شما می توانید از طریق اپلیکیشن های موجود و فضای مجازی برای اخذ مشاوره حقوقی در خصوص موضوع مورد نظر خود اقدام نمایند.

مشاور حقوقی، تنها در مواقع بروز اختلاف مورد استفاده قرار نمیگیرد، زیرا استفاده از خدمات مشاوره و وکیل دادگستری، در انعقاد قراردادها و توافقات بسیار پررنگ می باشد.

مشاوره حقوقی آنلاین

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از آن در زندگی روزمره، باعث شده که خیلی از خدمات را بتوانیم به صورت آنلاین دریافت کنیم. یکی از این خدمات که در فضای مجازی ارائه می شود، اصطلاحاً آن را مشاوره حقوقی آنلاین می نامیم.

به دلیل مشغله بسیار زیادی که افراد با آن رو به ور هستند، ممکن است مشکلات حقوقی، خانواده، کیفری مختلفی برای آن ها بوجود آید، بنابراین برطرف کردن اینگونه مشکلات به صورت اینترنتی، مزیت های بسیار بزرگی همچون صرفه جویی در زمان و هزینه را به دنبال خواهد داشت.

با استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین در هزینه و زمان صرفه‌جویی بسیار قابل ملاحظه‌ ای خواهد شد.

مزایای دریافت مشاوره حقوقی به صورت آنلاین

1. ارتباط سریع و به موقع در بستر اینترنت با مشاوره حقوقی.

2. صرفه جویی در زمان و هزینه و پیگیری سریع مسئله.

3. ارسال مدارک، اسناد و تصاویر و دریافت مشاوره حقوقی آنلاین بر اساس مستندات و کاملا دقیق.

4. امکان مشاوره با وکیل تخصصی در همان زمینه خاص بصورت آنلاین.

5. دریافت دادخواست و لایحه بصورت آنلاین.

6. ارتباط ۲۴ ساعته با وکلا.

7. برقراری ارتباط با وکیل متخصص

8. امکان ارسال اسناد و مدارک به صورت عکس و PDF .

9. لایحه نویسی بصورت انلاین، حضوری و تلفنی.

10. تنظیم دادخواست مناسب و صحیح پیش از طرح دعوا.

مشاوره حقوقی آنلاین فوری
مشاوره حقوقی آنلاین فوری

مشاوره حقوقی آنلاین فوری

امروزه به دلیل مشغله زیاد افراد، پر بودن وقت ها، جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی جامعه مورد توجه قرار می گیرد که مهم تر از هر مسئله ای می باشد.

مهم نیست که شما در چه کسب و کاری اشتغال دارید، در هرنوع مشاغل امکان خالی کردن زمانی برای امور دیگر، برنامه ریزی قبلی داشته باشید، کار آسانی نیست، زیرا با مشکلات اقتصادی فعلی که اکثر مردم به ‌صورت دو شیفت درحال فعالیت می باشند، خالی کردن تایم کاری خود برای کاری دیگر، حتی مشکلات حقوقی بسیار دشوار است.

مشاوره حقوقی آنلاین فوری، به دلیل فوری بودن یا به اصطلاح سرعت و دسترسی در هر ساعت از شبانه‌ روز، مورد توجه قرار می گیرد.

انواع روش های مشاوره‌ حقوقی آنلاین فوری به صورت ذیل می باشد:

1. مشاوره حقوقی آنلاین تصویری

2. مشاوره حقوقی آنلاین واتساپی

3. مشاوره حقوقی آنلاین تلفنی

4. مشاوره حقوقی آنلاین چت

5. مشاوره حقوقی آنلاین فوری رایگان

تفاوت مشاوره حقوقی آنلاین فوری با مشاوره حقوقی حضوری

در صورت حضور موکلین در دفاتر وکالت و دسترسی به مستندات خود به صورت حضوری، وکیل و مشاور حقوقی مربوطه تمرکز و وقت بیشتری نبست به بررسی داشته و می تواند با رائه راهکارهای منطقی کمک موثر تری نسبت به موضوع داشته و وقت بیشتری نیز نسبت به مطالعه پرونده صرف نماید.

در مشاوره حقوقی آنلاین تنها نکات کلی و راهنمایی هایی که در آن لحظه بتواند کمک کند ارائه خواهد شد و برنامه ریزی جهت رسیدگی و نحوه دفاع در مراجع قضایی نیازمند وقت بیشتری بوده که از طریق فضای مجازی این امکان را به وکلا نخواهد داد.

سخن پایانی

برای اینکه یک دعوی طلاق دارای ساختار درست باشد، حتما قبل از نگارش درخواست طلاق توافقی، از مشاوره حقوقی خانواده و یا مشاوره حقوقی آنلاین فوری طلاق اخذ نمایید. با توجه به موارد ذکر شده، گروه مشاورین داتیک با داشتن سال ها تجربه در انواع زمینه های حقوقی، کیفری و … می تواند خدمات ارزشمندی را به متقاضیان ارائه دهد.

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه
    کاری راش

    سامانۀ یکپارچۀ داوری، کارشناسی، مشاوره و وکالت «کاری راش» بزرگترین وکامل ترین مرجع حقوقی میباشد. کاری راش یک پلتفرم تخصصی و مبتنی بر فناوری هوشمند و بروز دنیا بوده که با ایجاد پلی میان متخصصان حقوقی زبده و کلیه افراد (کسب و کارها، شاغلین و مردم عام) سعی بر ارائه خدمت دارد.

    تازه ترین مطالب