مشاوره آنلاین حقوقی

اهمیت مشاوره

بی تردید برای شما نیز مشکلاتی در حوزه حقوقی پیش آمده است و حل آن مشکل با توجه به پیچیدگی و گستردگی مفاهیم حقوقی، مستلزم کمک گرفتن از یک راهنما یا مشاور بوده که با مفاهیم و علم حقوق آشنایی داشته باشد. ممکن است برای یافتن پاسخ پرسش حقوقی خود به دنبال وکیل باشید، اما باید در نظر داشته باشید که در این صورت زمان زیادی را صرف پیدا کردن این شخص کرده‌اید، هم باید در لیست نوبت مشاوره‌های این اشخاص قرار بگیرید.

از طرفی نیز سالانه موارد قابل توجهی از پرونده‌های متعدد با موضوعات گوناگون حقوقی، کیفری، ثبتی، خانوادگی و. . . مشاهده می‌ شود که ناشی از غفلت و بی‌اطلاعی اصحاب دعاوی در آن زمینه بوده و منجر به ایجاد‌ گره‌های کور و به دنبال آن تحمل دردسر‌های ایجاد شده می‌شود. در صورتی که با یک مشاوره به موقع با یک فرد آشنا به مسائل حقوقی، این امکان وجود دارد که به راحتی از وقوع این دسته از مشکلات جلوگیری کرده و حتی آن را به نفع خود تمام کنند.
از همین رو توصیه ما این است که جهت پیشگیری از وقوع مشکلات احتمالی در آینده، قبل از هر اقدام حقوقی حتما با یک وکیل و یا مشاور باتجربه که به مسائل حقوقی کاملا آشنا باشد، مشورت کنید.

مشاور حقوقی کیست؟

تقریبا بیشتر مردم می‌دانند فارغ‌التحصیلان حقوق، وارد یکی از مشاغل وکالت، قضاوت و یا سردفتری می‌شوند، اما شاید کمتر کسی اطلاع داشته باشد که این افراد حتی می‌توانند تحت عنوان مشاور حقوقی نیز به فعالیت بپردازند.
دریافت مشاوره حقوقی از متخصصان این حرفه که اطلاعات دقیق از قوانین و تجربیات عالی در زمینه‌های حقوقی دارند، به اشخاص حقیقی و حقوقی این امکان را می‌دهد تا با بررسی مشکلات به صورت تخصصی و با توجه به نوع درخواست شما، بهترین راه‌حل قانونی را ارائه داده و از این طریق روال دادخواهی را سرعت دهند تا در نهایت شما را به سوی احقاق حقتان با کمترین دردسر و بیشترین دستاورد هدایت کنند.

مشاوره آنلاین حقوقی
مشاوره آنلاین حقوقی

مشاوره حقوقی آنلاین چیست؟

عصر ارتباطات و تکنولوژی بستری را فراهم کرده  تا در کوتاه‌ترین زمان، نیاز‌های افراد برطرف شود. در بیشتر مواقع افراد به دلیل مشغله زیاد، زمان کافی برای شرکت در جلسات مشاوره حضوری را ندارند و ترجیح می دهند به جای اینکه زمان خود را در ترافیک خیابان ها سپری کنند از مشاوره آنلاین بهره مند شوند.

 پرداخت هزینه مشاوره نیز برای تعداد زیادی از مردم دشوار است. در چنین مواقعی استفاده از خدمات مشاوره حقوقی غیر حضوری بهترین و موثرترین گزینه موجود به نظر می‌رسد.
با توجه به رواج اپلیکیشن‌های ارتباطی و پیام‌رسان‌ها، استفاده از خدمات حقوقی به صورت آنلاین در سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها گسترش یافته است. از این طریق، دسترسی هرچه سریعتر و برقراری ارتباط به سادگی با مشاور حقوقی مورد نظر امکان پذیر است و بهره‌مندی از مشاوره حقوقی به صورت آنلاین، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و وقت شما را به دنبال خواهد داشت.

با مزایای مشاوره حقوقی آنلاین آشنا شوید

  •  در این نوع از مشاوره غیرحضوری، امکان مشاوره حقوقی آنلاین با افراد مختلف و مقایسه نظرات آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم شده و همزمان با بهره‌مندی از بهترین متخصصان حقوقی، سهولت در ارتباط با آن‌ها و دسترسی بدون دردسر را تجربه خواهید کرد.
  •  با مشاوره آنلاین حقوقی مسیر کوتاهتری را برای احقاق حقتان طی خواهید کرد و مسلماً هزینه‌های کمتری را برای انجام امور حقوقی خود پرداخت می کنید.
  • با این نوع مشاوره به راحتی می توانید بر تنظیم، نظارت و دادخواست انواع قرارداد و شکواییه خود آگاه باشید و بهترین نتیجه را دریافت کنید.
  •  در این روش بررسی دقیق پرونده از طریق ارسال اسناد و مدارک به صورت صدا، تصویر و فایل انجام می شود.

سامانه حقوقی داتیک

سامانه مشاوره حقوقی آنلاین داتیک برای رفع مشکلات حقوقی افراد، به صورت 24 ساعت شبانه روز در حال فعالیت بوده و با تکیه بر دانش و تخصص مشاوره های حقوقی خود، در تمام زمینه های حقوقی در حال برطرف کردن مشکلات و پاسخ دادن به سوالات افراد است. زمینه های مشاوره سامانه داتیک به شرح زیر است:

  •  حقوقی و کیفری
  • خانواده و امور شخصی
  • اسناد تجاری و شرکت‌ها
  • اراضی و املاک
  • ارث و میراث
  • خانواده
  • استارت آپ‌ها
  •  کسب‌وکار‌ها

مشاوران ما با رعایت اصل‌ امانتداری و وفاداری همواره همراه و پشتیبان شما هستند.

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه
    کاری راش

    سامانۀ یکپارچۀ داوری، کارشناسی، مشاوره و وکالت «کاری راش» بزرگترین وکامل ترین مرجع حقوقی میباشد. کاری راش یک پلتفرم تخصصی و مبتنی بر فناوری هوشمند و بروز دنیا بوده که با ایجاد پلی میان متخصصان حقوقی زبده و کلیه افراد (کسب و کارها، شاغلین و مردم عام) سعی بر ارائه خدمت دارد.

    تازه ترین مطالب